O Nas: Serwis Sprzetu Spalinowego Krasnik O Nas: Serwis Sprzetu Spalinowego Krasnik O Nas: Serwis Sprzetu Spalinowego Krasnik O Nas: Serwis Sprzetu Spalinowego Krasnik O Nas: Serwis Sprzetu Spalinowego Krasnik

Mechanik samochodowy Kraśnik

O Nas: Serwis Sprzetu Spalinowego Krasnik

Serwis sprzętu spalinowego Kraśnik

Szczuka to nowoczesny serwis samochodów z szerokim wyborem realizowanych usług. Przedsiębiorstwo zatrudnia wykwalifikowanych mechaników z bogatym doświadczeniem, którzy z łatwością poradzą sobie nawet z niezwykle zaawansowanymi naprawami. Serwis dysponuje także nowoczesnym sprzętem diagnostycznym i zapewnia terminową i szybką realizację zleconych usług sprzętu spalinowego z troską o wszystkie szczegóły w korzystnej cenie. Zajmujemy się ogólnymi serwisami sprzętu spalinowego w Karaśniku i okolicy oraz wulkanizacją samochodów osobowych, ciężarowych i maszyn rolniczych. Jeżeli pragniesz skontaktować się telefonicznie, zadzwoń pod numer 577-245-077. Zapraszamy do Karaśnika.

O Nas: Serwis Sprzetu Spalinowego Krasnik

Zajmujemy się ogólną mechaniką samochodową oraz wulkanizacją samochodów osobowych, ciężarowych i maszyn rolniczych.. Aktualnie oferujemy: Serwis, Sprzetu, Spalinowego, Krasnik i inne usługi w Kraśniku. Zapraszamy!

Godziny otwarcia

  • Pon - Pt :
    8.00 - 18.00
  • Sobota :
    8.00 - 14.00
  • Niedziela :
    Zamknięte

Krasnik Spalinowego Sprzetu Serwis


serwis kosiarek Kraśnik

Copyright ©Serwis samochodowy Albert Szczuka Kraśnik | Projekt i wykonanie  O Nas: Serwis Sprzetu Spalinowego Krasnik WGB-Group


O Nas: Serwis Sprzetu Spalinowego Krasnik

Strona korzysta z plików cookies i zapisuje pliki tymczasowe na Twoim komputerze. Pozostając na niej akceptujesz te warunki. Więcej TUTAJ.



Mechanik Kraśnik

Szczuka Serwis Samochodowy

Adres

ul. Dworska 6

23-206

Stróża-Kolonia

Poland

+48 577 245 077

Mechanik samochodowy Kraśnik

Serwis sprzętu spalinowego Kraśnik

Wypożyczalnia sprzętu spalinowego Kraśnik

Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki. Dobrej jakości treść na stronie jest jednym z najważniejszych czynników pozycjonujących. Bez niej sprawienie, aby strona znalazła się na szczycie w wynikach jest zadaniem trudnym, a niekiedy nawet niemożliwym. Uzupełnienie strony o brakujące teksty powinno być więc jednym z pierwszych zadań optymalizacyjnych. Dlaczego tekst jest tak ważny? Google dzięki algorytmowi o nazwie „Panda” zrobiło niemałe zamieszanie w 2011 roku. Wielu właścicieli stron internetowych (oraz SEOwców) było w szoku, gdy spojrzało na pozycje słów kluczowych, które zapikowały ostro w dół. W tym właśnie momencie rozpoczął się nowy rozdział w pozycjonowaniu stron w Google. Jeśli strony chciały być w dalszym ciągu na wysokich pozycjach, musiały zacząć dbać o wysoką jakość tekstu, napisaną pod użytkownika. Bogate w teksty strony zaczęto wyświetlać wyżej i jednocześnie umieszczać na dalszych stronach wyników domeny pozbawione lub posiadające niskiej jakości treści, które zostały napisane przede wszystkim pod wyszukiwarkę. Strony posiadające teksty przepełnione frazami kluczowymi do granic możliwości zeszły na dalsze strony wyników organicznych. A jak wiadomo, to, co znajduje się na drugiej stronie Google, nie istnieje. Wysokiej jakości teksty to inwestycja na dłuższy czas Treść, wraz z dostosowaniem strony do urządzeń mobilnych i prędkością strony, stanowi obecnie jedne z najważniejszych elementów pozycjonujących. Pozwala ona nie tylko na uzyskanie wysokich pozycji w naturalnych wynikach organicznych, pojawianie się na większą ilość słów kluczowych, ale także na utrzymanie tej pozycji przez dłuży czas. Inwestycja w treść nie powoduje więc wzrostu chwilowego. Poniższy przykład pokazuje, jak treść wpływa na SEO. W sierpniu na jednej ze stron umieściłem 15 artykułów o objętości 3000 znaków ze spacjami. Na efekt nie trzeba było długo czekać. Nagłówki i ilość tekstu Treść na stronie o odpowiedniej jakości i długości ma szczególne znaczenie z punktu widzenia SEO. Nie tylko dlatego, że Google w swój sposób „ukarze” stronę o niskiej jakości. Jest to świadome pozbawienie się okazji, aby wykorzystać potencjał tekstu, by wypozycjonować witrynę. Czym zatem przejawia się ta jakość? Tworząc tekst na stronę należy skupić się na użytkowniku, nie zaś na wyszukiwarce i słowach kluczowych. Treść ma zaciekawić użytkownika i być łatwa w odbiorze. Równie ważna jest czytelność tekstu. W tym celu należy stosować nagłówki.